reklama

JA volič-egoista

Môj egoistický pohľad na politiku a na to, koho by som chcel voliť.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (16)

Komunisti predpokladajú, že ľudia chcú byť rovnakí.
 JA NECHCEM.

Liberáli predpokladajú, že ľudia sa o svoju bezpečnosť vedia a chcú postarať sami.
 JA SA NEVIEM ANI NECHCEM.

Populisti predpokladajú, že ľudia vedia, čo je pre dobré pre ostatných.
 JA SI TÝM TAKÝ ISTÝ NIE SOM.

Nábožensky orientované strany predpokladajú, že ľudia potrebujú veriť v niečo, čo sa nedá overiť.
 JA NEPOTREBUJEM.

Národné strany predpokladajú, že ľudí spája najmä ich pôvod.
 JA TOMU NEVERÍM.

Sociálne strany predpokladajú, že chudobnejší ľudia potrebujú peniaze.
 JA SI MYSLÍM, ŽE POTREBUJÚ VZDELANIE.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Demokrati - to sú kto? :)

Neviem, čo je dobré pre spoločnosť, ale viem, čo je dobré pre mňa.
Myslím si, že je ľahšie zmeniť zákony ako ľudí.
Nechcem, aby bol politický systém postavený na predpokladoch, ktoré ja nespĺňam.

Až vtedy sa budem cítiť v pohode (t.j. slobodný).

Peter Jacko

Peter Jacko

Bloger 
  • Počet článkov:  40
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Košičan momentálne pracujúci v Lancastri, UK. Zoznam autorových rubrík:  ...chcel som vedieťGaudeamus igiturMoje skúsenosti zo sveta(Anti)komentáreZo životaSúkromné

Prémioví blogeri

Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu