reklama

Som Magister. Kto je viac?

Počas mojich štúdií sa ma náhodní známi či rodinní príslušníci vypytovali na moju školu. Prvá otázka - Čo študuješ? Matematiku.. Eh.. Ak náhodou ešte mali chuť pokračovať v rozhovore na túto tému, jednoliato pokračovali: A čo budeš mať za titul? Magister.. Eh....

Písmo: A- | A+
Diskusia  (52)

Týmto sa zvyčajne náš rozhovor na tému mojej VŠ skončil.

Starší, sveta skúsenejší, mi akosi nevedeli porozumieť... Ty, taký šikovný, a iba Magister? Čo to je za (z výraze tváre čítajúc "menejcenný") titul?? Prečo si nespravíš Inžiniera, a ľudia ti potom budú vravieť "Pán Inžinier sem, Pán Inžinier tam". To je pre Tvoju budúcnosť dôležité! Si hlúpy, že si sa dal na štúdium matematiky...

Spolužiaci, matematiky skúsenejší, mi zas pripomínali druhú stránku, často vtipmi. "Viete prečo matfyzáci nemajú jarné prázdniny? Aby nemohli počas nich vyštudovať VŠ ekonomickú..."

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Nuž, na ktorej strane je loptička pravdy? Prečo "normálni ľudia" tak podceňujú prírodné vedy? A prečo sa prírodovedci tak preceňujú? Neviem... Rád by som tu o tom otvoril diskusiu. (Pre začiatok.) Čo a prečo ste študovali? Podporili by ste svoje deti v štúdiu na matfyze (informatiku, matematiku, fyziku, učiteľstvo apod.)? Prečo je pre spoločnosť taký dôležitý titul a nie vedomosti?

Mimochodom, zaujalo ma, aké množstvo blogerov vyštudovalo práve matfyz.. A pritom je nás v populácii mizivé promile, ak nie menej...

Peter Jacko

Peter Jacko

Bloger 
  • Počet článkov:  40
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Košičan momentálne pracujúci v Lancastri, UK. Zoznam autorových rubrík:  ...chcel som vedieťGaudeamus igiturMoje skúsenosti zo sveta(Anti)komentáreZo životaSúkromné

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu