reklama

Mám rád tvorivých ľudí

Často som sa zamýšľal nad tým, prečo sa v spoločnosti niektorých ľudí cítim lepšie ako pri iných, prečo si s niekým rozumiem a s iným nie. Môžem si do čela vyryť ďalšiu vrásku, pretože dnes som na to prišiel. Mám rád tvorivých ľudí.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (6)

Poznáte to. Vždycky sa to začína nevinne a úplne rovnako, sadnete s ľuďmi voľakde na kofolu.

Niektorí sú skvelými rozprávačmi. Rád počúvam tie ich najneobyčajnešie príbehy o tých najobyčajnejších veciach. Môžu ich hovoriť aj stodvadsiatypiatykrát a stále mi znejú tak dobre, akoby som ich ešte nikdy nepočul. Snažím sa prirodzene zapojiť a udržiavať medzi nami dialóg. Moje komentáre sú najmä plné očakávaní, ako to bude s príhodou ďalej. Predbieham dej a často sa snažím hádať, čo sa dialo potom. Prípadne utrúsim nejakú vtipnú poznámku, keď sa podarí.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Teraz si uvedomujem, že ale nikdy akosi nemám na čo v rozhovore nadviazať. Moje vstúpenie doň je len prehliadnuteľným vyplnením krátkej prestávky jedného dlhého monológu.

Iní až takí skvelí rozprávači príhod nie sú. A predsa sa s nimi dokážem cítiť veľmi dobre. Čokoľvek jeden začne, hneď sa na to chytia ostatní a rozvedieme tému spoločne do nepredstaviteľných končín. Rozhovor plynie ako reťaz, a tak ľahúčko, že človek ani nevníma čas.

Spoločne rozvíjame tému. Vytvárame spoločne niť, ktorá sa spája v rozhovor. Niť, ktorá nás spája medzi sebou. Tvoríme medzi sebou vzťah.

Chcem povedať všetkým tým „mojim“ tvorivým ľuďom, že pre mňa znamenajú veľa. Bez Vás by som bol len prehliadnuteľným vyplnením súvislej nite, ktorá sa ma nijako zvlášť netýka.

Peter Jacko

Peter Jacko

Bloger 
  • Počet článkov:  40
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Košičan momentálne pracujúci v Lancastri, UK. Zoznam autorových rubrík:  ...chcel som vedieťGaudeamus igiturMoje skúsenosti zo sveta(Anti)komentáreZo životaSúkromné

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu